משלוח

מעוניין לשלוח חבילות לחו"ל כדאי שתקראו את המדריך הבא

האינטרנט פתח בפנינו את העולם ואיפשר לנו לתקשר בקלות עם אנשים ברחבי הגלובוס. על בסיס האינטרנט מתקיים מסחר ער בין כל חלקי העולם, ואנשים רבים בישראל מוכרים את המוצרים שלהם ברחבי העולם.

האינטרנט אמנם מאפשר העברת מידע בקלות, אולם כאשר עסקים מוכרים מוצרים בעלי קיום פיזי במציאות יש צורך לשלוח אותם. כדי שתוכלו לשלוח את החבילות שלכם לרחבי העולם בקלות הכנו עבורכם מדריך לשליחת חבילות לחו"ל.

שואר
חברת שליחויות היא פנים של העסק

מי צריך לשלוח חבילה לחו"ל?

חבילות לחו"ל נשלחות על ידי אנשים שמוכרים מוצרים שונים באמצעות האינטרנט, וגם על ידי אנשים שמעוניינים לשלוח חבילות מתנה לחברים ובני משפחה שנמצאים מעבר לים. כך לדוגמה, בתקופת החגים אנשים רבים בוחרים לשלוח לבני המשפחה שלהם חבילות מתנה עם מוצרים מיוחדים שיש בישראל. לא משנה מה הסיבה בגללה אתם מעוניינים לשלוח חבילות לחו"ל, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

 

איך שולחים חבילה?

שליחת חבילה לחו"ל מתבססת על מספר דרכים, כאשר תוכלו לשלוח באמצעות חברות פרטיות שונות או בעזרתו של דואר ישראל. הבחירה בין האפשרויו השונות תהיה מבוססת על מחיר השילוח, האחריות על המוצר וזמן ההגעה הצפוי של המשלוח. כדי לבחור את השיטה הטובה עבורכם כדאי שתכירו את כלל האפשרויות.

 

דואר אוויר

דואר אוויר הוא שירות של דואר ישראל המציע העברת דואר באמצעות כלי טיס, שירות זה מתאים במיוחד לפריטים קטנים כמו מעטפות וחבילות קטנות. משלוח חבילה ששוקלת פחות ממאה גרם יעלה שקלים בודדים, וככל שהמשקל עולה, כך עולה המחיר. חשוב לדעת שפריטים הנשלחים בדואר אוויר אינם מבוטחים ואין להם מספר מעקב. השירות הזה מתאים במיוחד למוצרים זולים, כך שגם אם הלקוח לא יקבל את המוצר תוכלו לזכות אותו בלי לספוג הפסד כספי גבוה.

 

משלוח ימי

משלוח ימי הוא השירות הזול ביותר לשילוח בינלאומי, אולם הוא גם האיטי ביותר. סוג משלוח כזה מתאים לחבילות גדולות יותר, ואין עליו ביטוח או מעקב. שילוח חבילה במשקל של עד 1 ק"ג ליעד קרוב יעלה כמה עשרות שקלים, וליעדים רחוקים כמאה שקלים. על כל ק"ג נוסף תשלמו עוד כסף, ואם אתם שולחים מספר פריטים יחד תוכלו לקבל הנחה.

 

אקו פוסט

אקו פוסט הוא שירות משלוחים מיוחד של דואר ישראל הפונה בעיקר לחנויות ולסוחרים הזקוקים למעקב אחר המשלוח. כאשר אתם שולחים מוצר באמצעות דואר רשום או רגיל אתם לא יודעים בוודאות שהוא הגיע ליעדו. באקו פוסט לעומת זאת תקבלו אישור מסירה בדואר האלקטרוני כאשר החבילה תגיעה ליעדה.

אקו פוסט מציע גם שירות לקוחות יעיל יותר ופיצויים במקרה של אובדן או נזק. בנוסף, תוכלו לעקוב אחרי החבילה באופן ממוחשב ותיהנו מזמן חלוקה מקוצר. החבילות מגיעות בדרך כלל בתוך כשבוע, וליעדים רחוקים יותר המשלוח לוקח כ-10 ימים.

השירות מתבצע לארה"ב, קנדה, אוסטרליה ולחלק ממדינות אירופה ומיועד למשלוחים קטנים של עד 2 ק"ג. שילוח חבילה קטנה של עד 100 גרם יעלה כ-30 ש"ח, ואם תשלחו כמות גדולה של מוצרים תקבלו הנחה.

לוגואים
משלוח היינו חלק בלתי נפרד מהעסק

דואר ישראל פרימיום

EMS הוא שירות שליחויות פרימיום אותו מציע דואר ישראל, ומאפשר משלוח מהיר של פריטים למגוון יעדים בעולם. המחיר כולל אחריות בסיסית, ואפשרות להרחבת הכיסוי לשווי החבילה וכולל התחייבות להגעת המשלוח בתוך 3 ימי עסקים. השירות מתאים במיוחד להעברתם של פריטים יקרים אותם אתם מעוניינים להעביר במהירות ובביטחון. שילוח חבילה של עד חצי ק"ג יעלה כ-100 ש"ח לארה"ב וכ-200 ש"ח לרוסיה. אלה היעדים שנמצאים בקצוות של סקלת המחיר, ובתווך נמצאים יעדים אחרים ברחבי העולם.

 

משלוח לחו"ל באמצעות חברה פרטית

מלבד דואר ישראל, קיימות חברות שונות הפועלות בישראל ומציעות שילוח בינלאומי לחו"ל, כאשר הגדולות ביניהן הן TNT, DHL, USP ו-FedEx. לרוב מחירי השילוח בחברות הפרטיות גבוהים יותר, אך הן מציעות מעטפת נרחבת יותר של שירותים כמו טיפול בענייני המכס.

כאשר אתם צריכים לשלוח מוצר יקר יותר ההמלצה היא להשתמש בחברת שילוח המתמחה בחבילות בעלות ערך גבוה. כדי להוזיל את עלויות המשלוח הגבוהות כדאי לבצע השוואת מחירים בין החברות ולפתוח כרטיס משלוח בחברה הזולה ביותר. על ידי ביצוע משלוחים בקביעות באותה החברה תוכלו לחסוך בסופו של דבר.

 

מוצרים יקרים במיוחד

אם אתם צריכים לשלוח מוצרים יקרים במיוחד אתם עלולים להתקל בסירוב מצד חברת השילוח. כדי להצליח לשלוח את המוצר בכל זאת עליכם ליצור פוליסת ביטוח פתוחה, ולאחר מכן לפנות בשנית לחברת המשלוחים. ביטוח כזה מספק כיסוי לכם ולחברת השילוח, לכן החברה תסכים לביצוע המשלוח.

 

איך בוחרים את החברה הנכונה לביצוע השילוח?

כאשר אתם ניגשים לבחור חברת שילוח עליכם להבין מהם הדרישות והצרכים שלכם, ומה החברות השונות מציעות. בהתאם לנתונים השונים תוכלו לבחור את החברה שלדעתכם תבצע את השילוח בצורה הטובה ביותר. הדברים החשובים ביותר עליהם אתם צריכים לחשוב הם אחריות במקרה של אובדן או גניבה, מהירות המשלוח וכמובן המחיר.

משלוחים
שירות משלוחים איכותי יעלה את רמת השירות

איך לארוז את החבילה

החבילה שאתם שולחים לחו"ל צפויה לעבור דרך ארוכה ומטלטלת, לכן חשוב לארוז אותה כמו שצריך. חשוב להפריד בין המוצרים באמצעות ספוג, או נייר פצפצים כדי למנוע פגיעה של המוצרים זה בזה. כדי למנוע טלטול חשוב למלא חללים בחבילה באמצעות מילוי גמיש. ככל שהמוצר כבד יותר תשתמשו בריפוד קשיח יותר שיוכל לספוג את הזעזועים.

חשוב מאוד להקפיד על סגירה הרמטית של המוצרים, במיוחד אם מדובר במוצרים נוזליים. דפנות כפולות יסייעו לכם למנוע זעזועים מיותרים מהמוצר וסגירה הרמטית מכל הכיוונים באמצעות סרט דביק תמנע פתיחה של הקרטון גם אם הוא יונח הפוך.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these