חבילות משלוחים

להגיע לכל מקום בארץ: שירותי המשלוחים הטובים בישראל

צריכים להעביר חבילה לנמען פרטי או לבית עסק? הכירו את שירותי המשלוחים שיעשו זאת עבורכם, כולל לאזורים מרוחקים ובמינימום זמן

שליח בזמן עבודה
בישראל יש מספר חברות משלוחים המספקות שירותים יוצאים מן הכלל

בתקופה בה רובנו התרגלנו שמרחק גיאוגרפי לא מהווה אתגר, הציפיות שלנו מחברות השליחויות נעשו גבוהות מתמיד. על אחת כמה וכמה כשמדובר במשלוחים פנים ארציים. אלא שבפועל, חברות רבות אינן מציעות משלוחים סדירים לאזורים שונים בארץ, מה שמוביל לעוגמת נפש ולעיכובים בלתי צפויים. אם גם אתם זקוקים לשירות שליחויות באופן קבוע או חד פעמי, איתרנו מספר פתרונות שילוח שתרצו להכיר.  

 

דואר שליחים של דואר ישראל – נוסף להעברת מכתבים וחבילות באמצעות דוורים, דואר ישראל מציע גם שירות שליחים. פתרון מהיר, נוח ומהיר מתמיד, עבור נמענים פרטיים ועסקיים ברחבי ישראל. היתרון המשמעותי שמספק דואר שליחים של דואר ישראל, מורכב משילוב בין פריסה רחבה, טכנולוגיה מתקדמת, תיאום משלוחים נוח ומערכת בקרה למעקב מרחוק. כך שאם עדיין לא מצאתם את אופן השילוח המנצח, דואר שליחים של דואר ישראל הוא כיוון שתרצו לקחת בחשבון מכיוון שהוא מספק גם שירותים של שליחויות מהיום למחר.

 

גט דליברי שירות המשלוחים של Gett. פתרון שילוח בשיטת מהיום להיום, שמציע ללקוחות עסקיים אפשרות לחשבונית מרוכזת אחת בסוף החודש. כולל אימות והחתמה של מקבל החבילה במטרה להבטיח מסירה בטוחה, אחריות במקרי אובדן או נזק ושירות לקוחות זמין בכל עת לכל שאלה.

 

צ'יטה שליחויות חברת שליחויות המספקת שירותי שינוע ומעקב עם צי רכבים משודרג ומתקדם. גם צ'יטה מציעים שירות מעקב בזמן אמת, כדי להעניק לכל לקוח יכולת להישאר עם אצבע על הדופק ולדעת מה הסטטוס של כל חבילה. 

 

דיל דליברי משלוחים לעסקים קטנים, ששמים את החבילות שלכם בראש סדר העדיפויות. עם מחירים אטרקטיביים ומשלוחים זמינים, כולל עבור חפצים עדינים או יקרי ערך.

 

צוות הוריקן חברת שליחויות מנוסה וותיקה, שמיועדת ללקוחות עסקיים ופרטיים. מאפשרת להעביר חבילות קטנות, מסמכים ומעטפות, ולעקוב אחרי כל משלוח בכדי להכיר את הסטטוס שלו בכל רגע נתון. פתרון נוח ומתקדם שרבים כבר משתמשים בו לאורך זמן.

חבילות
ישנן חברות משלוחים אשר מבצעות שילוח אל בית הלקוח תוך 24 שעות.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these