איך למצוא משרה בכירה במגזר השלישי

עמותות וארגונים חברתיים זקוקים לאנשים מקצועיים, מוכשרים ומובילים, אבל הדרך למציאת משרות במגזר השלישי היא לא תמיד פשוטה. כיצד לאתר את המשרה המדויקת ביותר עבורכם?

מעבר על התאמת אדם למשרת בכירים
ישנן חברות השמה למשרות בכירות אשר מקלות מאוד על תהליך חיפוש עבודה לבכירים

תחת ההגדרה של משרות במגזר השלישי, נמצאת רשימה ארוכה מאוד של ארגונים. החל מעמותות, דרך אגודות של מתנדבים ועד למוסדות ללא כוונות רווח וקרנות שונות. העובדים הנדרשים לתפקידים אלו, בדגש על המשרות הבכירות, צריכים להיות בעלי תכונות וכישורים מסוימים מאוד. מסיבה זו, כשמדובר על חיפוש עבודה בכירים עשויים לגלות שמדובר בתהליך איתור שונה מזה שהכירו. 

לכל עמותה או ארגון צרכים ייחודיים, והם זקוקים למועמדים שיוכלו לשקף את המטרות שלהם. בנוסף, מטבע הדברים, משרות במגזר השלישי מתאימות למועמדים שניחנו בכושר מנהיגות, סטנדרט עבודה גבוה וכמובן גם חיבור לתחום הספציפי של כל גוף ומוסד. לא מדובר במקום עבודה נוסף אלא במקומות שמיועדים לקדם ייעוד או חזון מסוים. ולכן משרות במגזר השלישי מיועדות רק לסוג מסוים של מועמדים.

איך מוצאים משרות במגזר השלישי שמתאימות לבכירים?

אם אתם נמצאים בעיצומו של תהליך חיפוש עבודה בכירים, או רק חושבים על בדיקת האופציות שלכם, כנראה שישנם מספר קריטריונים שחשובים עבורכם. מסיבה זו, בין אם אתם מחפשים משרות במגזר השלישי לבכירים או מעוניינים לצאת לדרך חדשה בכל משרה בכירה אחרת – חברת כוח אדם המתמחה בבכירים היא הפתרון שלכם. 

חברות השמה המתמחות בבכירים (Executive search firms באנגלית) הן הפתח שלכם לקיצור תהליך חיפוש העבודה ומציאת ההתאמה המושלמת לצרכים שלכם. ראשית, מכיוון שמשרות בכירות לא תמיד מפורסמות באופן פשוט ונוח. כך שעצם החשיפה אל משרות חדשות, בין אם מדובר על משרות במגזר השלישי ובין אם בתחומים אחרים, היא אתגר. ושנית, מכיוון שחברות השמה מסוג זה מכירות את כל האתגרים סביב חיפוש עבודה בכירים ויכולות להקל עליהם. 

הן שומרות על דיסקרטיות, מבינות מה אתם מחפשים ויודעות לשדך עבורכם רק מקומות עבודה שמתאימים עבורכם. מה שאומר שתוכלו לקצר זמן, להימנע מטעויות ולמצוא את המשרה הבאה שלכם בקלות ובמהירות. אפילו באתגרי השוק המורכבים של הפוסט-קורונה.

בחור עם חליפה
המגזר השלישי מספק היצע רב של משרות בכירים

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these