השוואת מחירי ביטוח רכב – הרבה יותר קל ממה שחשבתם

כולנו יודעים שצרכנות נבונה מתחילה בהשוואה בין מספר הצעות, אבל למי יש זמן לפנות באופן עצמאי לכל אחת מחברות ביטוח הרכבים? עם דואר ישראל זה הולך להיות פשוט ונוח במיוחד

ביטוחים לרכב, בין אם מדובר על ביטוח חובה או ביטוח מקיף, מצטברים לסכום משמעותי שנהגים נדרשים להיפרד ממנו באופן קבוע. ולמרות שאנחנו מורגלים להשוות בין מחירי מוצרים בסופר, בחנויות רהיטים או בכל רכישת מוצר חשמל, השוואת מחירי ביטוח רכב היא דבר שרבים מאיתנו יוותרו עליו. מדובר בתהליך מעיק שגוזל זמן, מחייב לבצע פנייה נפרדת לחברות הביטוח לרכב, לדבר עם נציגים שונים ולעבוד קשה רק כדי לקבל הצעות מחיר.

אם רק תיאור השלבים הללו גרם לכם לרצות לוותר, אתם לא לבד. נהגים רבים נמנעים מלבצע השוואת מחירי ביטוח רכב ועל ידי כך מפסידים כסף. האם אכן מדובר בהפסד שכדאי להתעכב עליו? התשובה היא חיובית. הצעות ביטוח מורכבות מפרמטרים שונים, החל מוותק הנהג ועד לשנת הייצור של הרכב, ולכן נהגים שונים יקבלו הצעות מחיר שונות. אלא שגם אותו הנהג יכול לקבל הצעות שונות בחברות ביטוחי רכב שונות, כתלות בתנאים שהן מציעות.

איך מבצעים השוואת מחירי ביטוח רכב בתהליך פשוט?

עם דואר ישראל. ממש בקרוב, דואר ישראל יאפשר לבצע השוואת מחירי ביטוח רכב באמצעות האתר, בלי לצאת מהבית. כל מה שצריך לעשות הוא למלא את הפרטים הרלוונטיים, של הנהגים ושל הרכב, לבחור בסוג הביטוח שרוצים להשוות (מקיף וחובה או צד ג' וחובה), לסמן את התאריך וזהו זה. תוך מספר דקות תקבלו הצעות משתלמות ותוכלו לבחור את זו שהכי מתאימה לצרכים שלכם.

מעבר לקבלת המידע, תוכלו כמובן גם לשלם בעבור הביטוח באתר של דואר ישראל, כדי להשאיר את המטלה מאחוריכם ולעלות על הכביש בראש שקט. ממש בקרוב כל מה שתצטרכו לעשות הוא לגלוש לעמוד השוואת מחירי ביטוח רכב באתר הדואר. ואם אתם כבר מבצעים העברת בעלות על רכב עם דואר ישראל, תוכלו לסיים הכול במקום אחד – הכי נוח שיש.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these