הר הביטוח – כך תדעו שאתם לא משלמים כפול

הר הביטוח יכול לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף, אבל כדאי למקסם את היעילות שלו צריך להכיר היטב את אופן השימוש ואת המידע שצריך לחפש. כך תעשו זאת בקלות

רובנו רוכשים לאורך חיינו מוצרי ביטוח שונים, אבל כמה אתם באמת יודעים עליהם? לעתים קשה לנו לעקוב אחר הביטוחים הפרטיים שלנו, ובמקרים רבים אנחנו מבטחים את עצמנו פעמיים כנגד אותם המצבים. מנוע החיפוש של הר הביטוח, מבית משרד האוצר, נועד לפתור את הבעיות הללו וגם רבות אחרות.

הר הביטוח בדיקה ראשונית

מבין כל השירותים של הר הביטוח בדיקה ראשונית היא הכלי העיקרי שתרצו להיעזר בו. הר הביטוח הוא התחנה הראשונה עבור כל מי שרוצה לדעת יותר על הביטוחים שלו, ולקבל מידע ראשוני שיעזור לו להבין כמה הוא משלם ולמי. המשמעות היא שתוכלו לקבל רשימה של הביטוחים שיש לכם, להבין אם אתם משלמים כפול, ולהחליט אילו ביטוחים נחוצים לכם ואילו ביטוחים תרצו אולי לבטל. 

אז אם אתם לא בטוחים אילו סוגי ביטוח בריאות, ביטוח משכנתא, ביטוח דירה, ביטוח רכב חובה או ביטוח חיים יש לכם וכמה אתם משלמים עבורם, הר הביטוח הוא הכתובת שלכם (ביטוחים מקצועיים כמו ביטוח דירקטורים / אחריות מקצועית אינם כלולים ). את כל זה תוכלו לקבל בקלות ובמהירות, מבלי לפנות לחברות השונות בנפרד, לבזבז זמן על שיחות טלפוניות או לנבור בתיקיות המסמכים הישנים שלא כולנו שומרים. יתרון משמעותי נוסף הוא שגם יורשים או בני משפחה של אדם שמוגדר כסיעודי, יכולים להבין מה הסטטוס אצל האדם הרלוונטי וכמובן גם מהן הזכויות שלהם בנושא.

ביטוח

בדקנו ונראה שמגיע לנו כסף, מה עושים?

אחרי הבדיקה של הר הביטוח, ייתכן שעליתם על כך שמגיע לכם כסף מסיבה כזו או אחרת. במקרה כזה, חשוב לפנות אל גורמים מקצועיים שיעזרו לכם במימוש זכויותיכם. גורמים כאלה, כמו חברת לבנת פורן למשל, יכולים לעזור לכם לוודא שזה אכן המצב. על ידי פניה אל לבנת פורן תוכלו לקדם את התהליך מול חברות הביטוח, ולמצות את הזכויות הרפואיות שלכם ללא שום בעיה. 

מידע נוסף ניתן למצוא באתר חברת לבנת פורן



 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these