ביטוח סייבר – למי הוא מיועד?

אתם מגנים על העסק שלכם מפני שריפות, גניבות או השחתה, אבל מה לגבי נזק למערכות המחשוב? הכירו את הביטוח שיעזור לכם לשמור על המחשבים, הנתונים והמידע העסקי

התקפות סייבר בשנת 2021
מתקפות סייבר בשנת 2021 הן דבר נפוץ

בעלי עסקים משקיעים משאבים רבים בהגנה על העסק מפני סיטואציות חריגות. החל מגניבה, דרך השחתה ועד לאובדן ציוד. אלא שבמציאות של היום, אי אפשר לספק לעסק מטריית הגנה אמיתית בלי לחשוב גם על מתקפות סייבר. רוב העסקים מתבססים כיום על מערך מחשוב מפותח, שמאחסן נתונים אישיים, פעילות עסקית ומידע אודות לקוחות. כך שכל תקלה או שיבוש במערכות הללו, עלולים להוביל לנזקים חמורים.

 

ביטוח סייבר מיועד לספק מענה לסיטואציות מסוג זה, ולכן לא במקרה הפכה פוליסת סייבר לאחת מהמטרות הראשונות של כל בעל עסק. אילו עסקים לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על ביטוח סייבר?

 

  • עסקים שרוצים לשמור על המידע העסקי – שחזור מידע שניזוק בשל פריצת אבטחה כרוך בהוצאה כספית. מאחר שהעלויות שלה נכללות במסגרת פוליסת סייבר, מדובר בדאגה אחת פחות עבור המבוטחים.
  • עסקים שרוצים להגן על המידע של לקוחות – כבעלי עסק, חשוב שתשימו לב לעובדה שמתקפת סייבר עלולה לחשוף לא רק את המידע שלכם אלא גם מידע של לקוחות. לקוחות מוסרים לידיכם מידע יקר ערך כמו פרטי כרטיס האשראי או מסמכים אישיים, וחשיפתם עלולה להוביל להשלכות מורכבות. ביטוח סייבר מיועד לכסות הוצאות שנלוות למצבים כאלה, ולכן הוא מאפשר לעסק להימנע ממשבר.
  • עסקים שרוצים לשקם את שמם – למרות שאירועי סייבר הם בלתי צפויים, אחת מההשלכות המרכזיות שלהם היא נזק תדמיתי. פוליסת סייבר הכוללת החזר הוצאות לשיקום תדמיתי, תוכל לכסות אתכם גם באספקט הזה.

 

ניליביט – פוליסת סייבר ייעודית לעסקים

טיפול בנזקים למשאבים דיגיטליים מלווה בהוצאות רבות. ובמציאות בה כבר לא מדובר בתרחיש נדיר, עסקים שמעוניינים להגדיל ראש לא מוותרים על ביטוח סייבר. פוליסת סייבר של חברת ניליביט, מיועדת לספק מענה בכל הנוגע לאובדן ונזקים כספיים כתוצאה מאירועי סייבר מקריים או זדוניים. הפוליסה מכסה הוצאות הנדרשות לשיקום תדמית, נזקים שנגרמים למידע וכדומה. 

 

מנעול על שורות קוד של תקיפת סייבר
ביטוח סייבר הוא אחד מהביטוחים הכי חשובים שיש

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these