הדור החדש של רואי החשבון עוברים לדיגיטל

להפסיק לחכות לחשבוניות, לפנות מקום במשרד ולרכז את הפגישות החודשיות לפעם אחת. ארכיון חשבוניות דיגיטלי מאפשר לרואי חשבון לעבוד חכם יותר, עדיין לא הצטרפתם?

המרדף החודשי אחר חשבוניות הוא ענף הספורט שרואי החשבון נאלצים להתמחות בו, למרות שהוא גוזל מהם זמן רב באופן קבוע. גם אחרי שהחשבוניות מגיעות אל המשרד בשלום, התהליך אינו מסתיים מאחר שהם נאלצים להקדיש משאבים לסידור ותיוק שלהן. בעבר, ההתנהלות המתישה הזו הייתה חלק בלתי נפרד מעבודתו של כל רואה חשבון, אבל כיום כבר ממש לא מדובר במטלה מחויבת המציאות. אם הסיטואציה שתיארנו היא עדיין חלק מהשגרה שלכם, כנראה שעדיין לא הצטרפתם אל ארכיון חשבוניות דיגיטלי.

חשבוניות דיגיטליות
חשבוניות דיגיטליות – הדור החדש בעולם רואי החשבון

ארכיון חשבוניות דיגיטלי: כל מה שרציתם לדעת

הצמצום בשימוש בנייר והמעבר לדיגיטל, הן שתי מגמות שהולכות ותופסות תאוצה בשנים האחרונות. בחלק מהתחומים הדבר הוביל להיעלמות כמה מוחלטת של ניירת, ובזכות ארכיון חשבוניות דיגיטלי כעת הגיע הזמן של ראיית החשבון.

Scanbox, ארכיון חשבוניות דיגיטלי שמוביל את המהפכה הזו בישראל, הוקם במטרה לאפשר לרואי החשבון ולקוחותיהם להתפנות לנושאים שחשובים באמת. להפסיק את המרדף אחר חשבוניות, לאגד אותן באופן נוח ולשים את כאבי הראש הנלווים מאחוריכם. במקום לתזכר את הלקוחות באופן קבוע בנוגע לחשבוניות שלהם, לקבל מעטפות חלקיות ואינספור השלמות, ארכיון חשבוניות דיגיטלי כמו Scanbox פועל בצורה אחרת.

הלקוחות שלכם יכולים לסרוק כל חשבונית כבר ברגע קבלתה, ולעלות אותה בעזרת Scanbox לענן. אתם, בתור רואי החשבון שלהם, תקבלו גישה מאובטחת לארכיון ותוכלו לראות בכל רגע אילו חשבוניות עלו ומה הסטטוס שלהן. בלי לאגור קלסרים מלאים בחשבוניות לאורך השנה, בלי להזכיר ללקוחות בעקביות להעביר את המסמכים, ובלי להיקלע למפגשים חודשיים ארוכים בכל פעם שיבקרו אתכם במשרד.

מכל מקום, בכל שעה

בנוסף, בתקופה שבה רואי חשבון עובדים לעתים מהבית, ניהול חשבוניות דיגיטלי, מאפשר להם להישאר עם אצבע על הדופק מכל מקום. רואי חשבון רבים כבר הצטרפו לשירות, ועכשיו גם אתם יכולים. לא הגיע הרגע להתקדם לדיגיטל?

חשבוניות דיגיטליות
הגיע הזמן לעבור לחשבוניות דיגיטליות

לעוד כתבות מעניינות בנושא עסקים, לחצו כאן.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these