שינוי הפנים של חברות השליחויות הישראליות

עלייה תלולה במכירות המקוונות וביצוע עסקאות רבות מרחוק, מציבים סטנדרטים חדשים גם לעולם השליחויות. כך השתנתה התחנה האחרונה בדרך הארוכה שעובר המוצר עד להגעתו לבית הלקוח

שינוי הפנים של חברות השליחויות ב-2021

הזינוק החד ברכישות באתרי אי-קומרס והעובדה שרובנו התרגלנו לבצע קניות אונליין, הביאו לגידול בכמות חברות השליחויות הפועלות בישראל ולשדרוג בשירותיהן. במציאות של היום, לקוחות כבר יודעים לאמוד היטב את טיב השירות שהם מקבלים, ולא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר. הדבר נוגע הן למוצר אותו הם רוכשים והן למהירות המשלוח ואופן ההגעה שלו אליהם.

על מנת לעמוד בציפיות הללו, חברות השליחויות בארץ עברו בשנים האחרונות לא מעט שדרוגים. החל מהזמינות ומהמהירות, דרך טווח הפעילות הגיאורפי ועד למענה שמסופק ללקוח לאורך התהליך. מאחר שגם בעלי העסקים מודעים לחשיבות האספקט האחרון, הם מקפידים לבצע התקשרויות עם חברות שמעניקות להם זמינות גבוהה, פועלות באזורים רלוונטיים, בעלות כלי רכב מתאימים וכמובן גם מציעות שירות לקוחות מקצועי, איכותי ואמין. ואם לרגע חשבתם שכדי לברר היכן נמצא המשלוח הלקוח יידרש להמתין על קו הטלפון דקות ארוכות – כיום זה כבר ממש לא המצב.

הכירו את שירות הלקוחות הדיגיטלי 

לפי התפיסה שמנחה חברות שליחויות מתקדמות, כמו למשל חברת הבלדרות GCX, במציאות של היום לקוחות כבר לא צריכים לחכות על הקו כדי לקבל מענה. במקום שיחת טלפון GCX מציעה מגוון דרכי התקשרות נוחות יותר, שחוסכות זמן ללקוח ומאפשרות לו לקבל את כל המידע בלי להמתין לנציג. על מנת ליצור קשר עם שירות לקוחות GCX מפעילה מספר דרכים מתקדמות שניתן לבחור מביניהן. דרך האתר, בצ'אט מתקדם ובעמוד הפייסבוק.

כך שבמקום לחכות למענה בשיחת טלפון GCX מאפשרת ליצור איתה קשר בקלות, בצורות הבאות:

  1. משאירים פנייה בלשונית יצירת הקשר באתר, ונציג GCX חוזר אל הלקוח במהירות האפשרית.
  2. מקבלים מידע מלא אודות הסטטוס של המשלוח, בהזנת פרטי המשלוח הרלוונטיים באתר. בלי לחכות על הקו, בלי לבזבז זמן ואפילו בלי צורך לפנות אל נציג שירות לקוחות GCX. 
  3. מקבלים מידע מקיף בצ'אט של GCX, הפועל על מערכת מבוססת בינה מלאכותית. המערכת המתקדמת מעניקה מידע במגוון תחומים הקשורים למשלוח, החל מהזמן ועד לעלויות נלוות. אם נחוץ נציג שירות לקוחות GCX אנושי, המערכת גם יכולה להעביר את הפנייה הלאה לצורך טיפול.
  4. משאירים הודעה אישית בעמוד הפייסבוק GCX. מזה תקופה ארוכה שלקוחות כבר מורגלים לקיים שיח עם חברות באמצעות המדיה החברתית, ו-GCX לא נשארת לרגע מאחור. כך שמי שמעדיף לפנות אל החברה בפייסבוק, יכול לעשות זאת ללא בעיה.

הקנייה אונליין – השירות אישי

בזכות ריבוי דרכי יצירת הקשר שמציעות חברות שליחויות כדוגמת GCX, כל לקוח יודע שהמוצר שרכש נמצא בידיים טובות. מאחר שרכישות מקוונות עלולות להעלות שאלות אצל חלק מהלקוחות, בדגש על דאגה סביב תהליך הקבלה שלו לאחר הקנייה, הכרחי לספק עבורם חוויית קניות בטוחה, אישית ואיכותית. חוויה כזו מבוססת על שירות לקוחות מתקדם, שיעניק להם תשובות לכל סוגיה עד לסיום השילוח. במקום התבססות על אפיק מיושן של טלפון GCX מציעה שירות לקוחות מסוג אחר, שמותאם למציאות של ימינו. הן מבחינת המהירות, הן מבחינת הנוחות והן מבחינת התוצאות בשטח. 

נציגי GCX משיבים לכל פנייה במהירות המקסימלית, והלקוחות יכולים גם למצוא תשובות לשאלות נפוצות באופן עצמאי באתר החברה. בעידן שבו כמות הרכישות המקוונות רק תמשיך לצמוח, אין ספק שמדובר בשדרוג משמעותי ורלוונטי מתמיד.

שירות לקוחות דיגיטלי – שירות אישי

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these