משלוחים בתוך הארץ בעידן הקורונה – איך נבחר חברת שליחויות?

נגיף הקורונה גרם לרבים להשתמש יותר מהרגיל במשלוחים פנים ארציים. מה עושים כשחייבים שהמשלוח יגיע עוד היום ואיך מתמודדים עם כמות גדולה במיוחד של חבילות?

התפרצות נגיף הקורונה בחודשים האחרונים הובילה רבים מאיתנו לבצע שינויים מרחיקים בחיי היומיום, כאשר אחד מהם הוא ההעדפה לבצע הכול מרחוק. החל מעבודה משרדית ועד להעברת מוצרים, מסמכים או חבילות. המצב החדש גרם לעלייה בצורך במשלוחים פנים ארציים, בדגש על שירות אמין שיוכל להתמודד עם צורכי הלו"ז וההפצה שלנו. אם גם אתם זקוקים לפתרון שילוח יעיל ומהיר, אלה השירותים שאתם צריכים להכיר.

תיבת דואר
דואר ישראל מציע פתרונות שילוח מגוונות

פתרונות השילוח של דואר ישראל

רוצים להעביר משלוחים מהיום למחר או אולי אפילו משלוחים מהיום להיום? שירות השליחים של דואר ישראל ידאג לכם. השירות מתאים לחבילה בכל גודל, ויכול להגיע לכל מקום בארץ תוך פרק זמן קצר עבור מנויים. מה שאומר שבין אם אתם זקוקים לפתרון חד פעמי ובין אם לחברת שילוח קבועה עבור כמות חבילות גדולה, השירות של דואר ישראל כאן עבורכם. עם מערכת בקרת פריטים ושירותים משלימים נוספים שילוו אתכם לאורך כל רגע בתהליך.

שירות משלוחים מהיום להיום של דואר ישראל, מוסר כבר באותו היום דברי דואר שמתקבלים למשלוח באחת מבין 56 ערים מרכזיות ברחבי הארץ – אם התקבל עד השעה 10 בבוקר. דברי דואר שמתקבלים מאוחר יותר, יימסרו במסגרת יום העבודה הבא. דברי דואר שיתקבלו לשילוח באחד מ-112 יישובים נוספים בהם פועל דואר ישראל, יימסרו במסגרת שירות משלוחים מהיום למחר – ביום העבודה הבא. מכתב או חבילה במשקל של עד 20 קילוגרמים יגיעו עד לדלתו של הנמען. במקרה של אובדן, יינתן פיצוי.

פתרונות שילוח של חברות פרטיות

גם חלק מחברות השילוח הפרטיות מציעות שירותי משלוחים מהיום להיום או מהיום למחר. ישנן חברות שילוח בארץ שמתמחות בשילוח מוצרים בודדים וישנן חברות שפועלות מול לקוחות קבועים או רשתות שנדרשות בהעברת כמות גדולה של חבילות על בסיס יומיומי. יש לוודא שחברת השילוח הרלוונטית פועלת בתחומים המוגדרים, מה זמן השילוח, כיצד מתבצע תהליך המסירה ומה קורה במקרה שהנמען לא נמצא או במצב של אובדן חבילה – בייחוד כשמדובר בחבילות בעלות תוכן רגיש. 

מה העלויות של משלוח בתוך הארץ?

העלות של כל חבילה בתוך הארץ משתנה בהתאם לקריטריונים רבים, כך שבין אם אתם בוחרים בשירות של דואר ישראל או בשירות של חברה פרטית, יש לבצע השוואה בין כמה פתרונות כדי לוודא שאתם מקבלים את העלות המשתלמת ביותר עבורכם. העלות היא תוצר של גודל החבילה והמשקל שלה, מיקומו של מקבל החבילה וכמובן גם לוח הזמנים הנדרש. בחלק מהמקרים, עלות של "מסלול" או שילוח כמה חבילות בו זמנית, עשוי להוזיל את המחיר הכולל.

המכתב בדרך אלייך
דואר ישראל בדרך אלייך

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these