צנחן

כיצד לבחור חברת שליחויות בארץ

אז הגעתם להחלטה וברצונכם לשלוח חבילה, בין אם מדובר בחבילה בפנים הארץ ובין אם מדובר בחבילה לחו"ל, בחירת חברת שליחויות בארץ זוהי ההחלטה הכי משמעותית בכל התהליך.

בארץ ישנן חברות שליחויות רבות שלעיתים קל מאוד ללכת לאיבוד ולא לדעת איזו חברה לבחור. לשם כך, הכנו עבורכם מדריך מקוצר לבחירת חברת שליחויות בארץ:

מקצועיות ואמינות

המראה
לרוב משלוח אווירי בטוח ומהיר יותר

שם המשחק של חברות משלוחים הוא קודם כל המקצועיות של החברה. חברה שאינה מקצועית עלולה להוביל לשרשרת של טעויות בלתי הפיכות שאתם לא רוצים – נזק ובמקרים מסוימים אפילו הרס החבילה, זמן ארוך מהרגיל, הגעת החבילה ליעד לא נכון ואי-שמירת סודיות בנוגע לחבילות מסוימות. על כן, כאשר אתם בוחרים חברת שליחויות בארץ, הקפידו שמעל לכל היא תהיה מקצועית ואמינה.

המלצות וסקר שוק

לאחר שהגענו למסקנה כי מקצועיות ואמינות הן התכונות החשובות ביותר עבור חברת שליחויות בארץ אשר את שירותיה נשכור, כעת נותר רק לגלות מי היא החברה המקצועית ביותר. אז כיצד מגלים זאת? כמו בכל תחום, אין תחליף לסקר שוק איכותי ומעמיק. סקר שוק יכול להיות שיטוט בפורומים הדנים בשליחויות, עמודי פייסבוק מתאימים וכדומה. אם אתם נוהגים לבצע את סקר השוק שלכם רק על ידי כניסה לאתר הבית של כל חברה – תחשבו בשנית. כל הרעיון בסקר שוק אינטרנטי הוא להגיע לביקורות והמלצות מאנשים שכבר ניסו את שירותי החברה, ולכן פורומים וטוקבקים הם הכתובת הטובה ביותר לכך. כמובן שאם יש לכם במעגל הקרוב אנשים אשר ניסו על בשרם חברת שליחויות בארץ, התייעצו עמם והקפידו לשאול את השאלות הנכונות.

מחיר

הכל טוב ויפה, אך בסופו של יום אנו צריכים להוציא ממיטב כספנו עבור השירות. כמובן שהנטייה היא ללכת לחברה זולה, אך שימו לב שבדרך אתם לא מתפשרים על המקצועיות והאמינות שכבר דנו בגודל החשיבות שלהם, או כפי שנאמר "מי שמשלם בזול – משלם ביוקר". אין זה אומר כמובן ללכת בהכרח על החברה היקרה ביותר בשוק, אך במידה ומצאתם חברה זולה, בדקו אותה טוב טוב על מנת לראות שהמחיר באמת שווה את השירות.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these