משרות בכירים

חברות השמה למשרות בכירים מוצאות עבודה למי שהיה לו חלק במערך ההנהלה במשק

אם אתם בכירים מפוטרים או מתפטרים, עד כה האוזן הקשבת שניתנה לכם במוסדות המדינה או במוסדות הפרטיים לא הייתה מורגשת כמעט, אם בכלל.

כיום, יש לכם בשוק חברות השמה אשר יעזרו לכם למצוא משרות בכירים. לכן, אם פוטרתם בגלל בעל המניות כנושאי משרה, התפטרתם כסמנכ"לים ומנהלי תפעול לאחר ריב עם המנכ"ל, וכד', אתם לא לבד. כאן תוכלו למצוא מאות ואף אלפי מובטלים במצב שלכם, וגם אם חציתם גילאי-עבודה מאוחרים כמו 40 או 45, השוק עדיין פתוח בפניכם, וברוחב לב רחב יותר ממה שאתם חושבים. סבורים שזה ידרוש מכם להתפשר על משרה פחות ניהולית? אולי, אבל ברוב המקרים ההתאמות שאנחנו מבצעים מאד טובות ומאד אטרקטיביות לנרשמים.

כיצד השירות עובד, הלכה למעשה?

פשוט פנו אלינו – חברות השמה למציאת משרות בכירים. בחברות, נברר מה היו הצרכים שלכם ממקום העבודה, ומה היה חסר לכם במשרה הקודמת. בהתאם לנתונים, ובהתאם לרמת הכישורים של כל אחד מכם, נאתר עבורכם מקום עבודה העונה לציפיות שלכם. האיתור יכלול מסירת מידע על הבכירים שעובדים שם, כולל מספרי טלפון להתקשרות ראשונית. המידע שנמסור אינו רחב ואינו עמוק, וכולל רשימת שמית בלבד, למעשה.

האם השירות אכן סייע למובטלים במצבנו?

השירות מסייע להם כל הזמן, אבל על דברים טובים לא תקראו בעיתונים ולא תשמעו בתכניות האקטואליה ברדיו. בפועל, מובטלים בכירים רבים חזרו לשוק התעסוקה הרבה יותר מהר ממה שהם חשבו וסברו. גם הם, כמוכם, ניזונים מעיתונים שיוצרים פאניקה בקרב מועסקים מבוגרים, כשבפועל המציאות הרבה יותר ורודה. מה שצריך לדעת הוא למצוא את המשרה הנכונה, ובשביל זה אנחנו, כמו יתר חברות השמה לאיתור משרות בכירים, קיימים: כדי לעזור לכם לחזור שוב למסלול.

מהו משך קבלת השירות? מתי מתחילים לעבוד שוב?

החזרה לעבודה מהירה ממה שחושבים. מפוטרים רבים ישבו בבית פחות ממספר חודשים וחלקם פחות ממספר שבועות עד שמצאו עבודה אחרת. התהליך המהיר מאפשר לבכירים רבים לראות שוב את האור. לכן, חברות השמה למציאת עבודת משרות בכירים הן בדיוק מה שאתה צריך אם היית בכיר ואינך עובד עוד. החזרה לשוק התעסוקה תהיה כה מהירה עד כי בקושי תוכל לכמת את הזמן שהיית חבר כאן בחברות ההשמה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these