שוק ההון ביטוח וחיסכון

שוק ההון ביטוח וחיסכון – למה כדאי לעשות?

שוק ההון ביטוח וחיסכון הוא שוק שטומן בחובו סיכונים רבים מצד העובדים.

 

עובדים בשוק ההון מתעסקים בכל יום עם הון רב מאוד, דו"חות, ניתוחים כלכליים ושינויים בין לאומיים. יועצי השקעות, מטפלים בניירות ערך, ייעוץ ושיווק השקעות וכל מקצוע אחר שמייעץ, משווק ומטפל בהון עצמי של עסקים ופרטיים. שוק ההון ביטוח וחיסכון מבטיח הגנה וכיסוי מפני תביעות שיכולות להיגרם ממתן מידע שגוי או ביצוע מעשה רשלני מצד המבוטח. למה זה כל כך חשוב?

 

מהו שוק ההון ביטוח וחיסכון?

 

שוק ההון ביטוח וחיסכון מבטח את עובדי שוק ההון ובעצם מהווה גיבוי לאחריות המקצועית שלהם. בעידן שלנו בו כל מועסק, בעיקר עובדים עצמאיים חשופים לתביעות עתידיות. בישראל כמות התביעות מסוג זה גדל בשנים האחרונות גם במקצועות אחרים כמו רפואה, ספורט, אנשי מקצוע וכו'. תביעות כאלה יכולות להיות הרס כלכלי מוחלט, תלוי במידתן. כמובן, שהמוניטין יכול להפגע ומידת האמינות של המועסק בפני החברות האחרות שמעסיקות איתו.

 

הסיכונים בשוק ההון

 

עובדי שוק ההון מתעסקים בכספים של לקוחות. מדובר לרוב בסכומים מאוד גדולים שחברות משקיעות, מתייעצות או שמות לידי המועסק לטיפול. גם אם התביעה מוצדקת ובאמת הייתה רשלנות, אין סיבה שהמועסק יפשוט את רגלו בכדי לשלם את התביעה, אך כמובן שיש מקרים שהאשמה נופלת על העובד באופן לא הוגן. לעיתים חברה יכולה להפסיד כסף או "ליפול" על השקעה לא טובה, לאו דווקא באשמת העובד, אבל בתור בעל תפקיד בכיר כזה, שמטפל בשוק ההון, הוא יכול להיות מואשם במידע שהשמיט או במידע לא נכון. לכן, שוק ההון ביטוח וחיסכון יכול להוות עוגן עבור אותם עובדים שמתעסקים עם כסף רב וחשופים לתביעות שונות.

 

מה הביטוח מכסה?

חברות ביטוח שונות מציעות שוק ההון ביטוח וחיסכון. ביטוח זה הוא סוג של ביטוח אחריות מקצועית שמכסה את סכומי התביעות בהיקפים שונים, כל מסלול ביטוח קובע באיזה היקף הוא מכסה את התביעה ומאיזה מועד הוא מתחיל לכסות תביעות. כמובן שתביעות יכולות לצוץ בכל רגע גם על מקרים שקרו לפני שביטחתם את עצמכם ואת העסק שלכם. שוק ההון ביטוח וחיסכון משמעותי מאוד ויכול להציל אתכם בתביעות של ממש. לכן, ההמלצה היא לבטח את עבודתכם ובכך, לשמור על העסק שלכם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these