כוח לעובדים

כוח לעובדים- בשביל שיוויון זכויות בעבודה

כוח לעובדים הוא ארגון הפועל כתאגיד דמוקרטי, העורך בחירות דמוקרטיות ומטרתו למעשה לייצג את העובד מכל תחום עיסוק שהוא ולפעול למענו.

ההיסטוריה של כוח לעובדים

מעל לתקופה של עשור פועל כוח לעובדים באופן מוצלח לשם סיוע לעובד וכן לשם יצירת התאגדות או הקמה של ועד עובדים שיגן על זכויות העובד במקום עבודתו, וכן כוח לעובדים הוא ארגון הפועל בכדי לחתום עם המעסיקים על חוזי עבודה או על הסכם קיבוצי לשם עריכת שיפורים בתנאי העסקה של עובדים במקומות העבודה שלהם. קרוב לשלושים אלף עובדים מיוצגים בארגון כוח לעובדים והם מגיעים מכל המגזרים ועובדים בכל המקצועות במשק כגון עובדים סוציאליים, מורים, מרצים או עובדי ייצור שונים בכל מגזר פרטי או ציבורי.

פעילותיו של ארגון כוח לעובדים

הארגון כוח לעובדים פועל כארגון דמוקרטי היוצר מסגרות דמוקרטיות של פעילות, כל החלטות הארגון מתקבלות באופן דמוקרטי בלבד הכוללות תהליך של בחירה דמוקרטית בחברי הוועד הפועל. הארגון כוח לעובדים הוא ארגון עם מקצועיות מוכחת הכוללת צוות מקצועי מנוסה מכל מגוון תחומי העיסוק שיש להם קשר לנושאי דיני עבודה ויחסי עבודה בין עובדים למעסיקיהם- צוות מקצועי בתחומים כגון משפט, תקשורת, תחומי חברה ומגוון תחומים רלוונטיים אחרים. הארגון מנוסה במאבקים רבים ומוצלחים הכוללים ליווי של עובדים רבים וייצוג מוצלח שלהם במאבקיהם כנגד מעסיקים.

מטרתו של הארגון

מטרתו העיקרית של הארגון הוא יצירת גוף ארגוני איכותי המסוגל לקדם כל אינטרס משותף לכל עובד ולממש יותר זכויות המגיעות לו בכדי ליצור תנאי עבודה איכותיים ומשופרים יותר.  כך למשל מאבקים מוצלחים רבים בנושא נקשרו לתחום המאבקים על תנאי שכרם ועבודתם של עובדי הקבלן בישראל. עובדים אלו זכו לייצוג הולם בארגון והצליחו לשפר באופן משמעותי את מעמדם, את תנאי שכרם וכן את הזכויות הפנסיוניות המגיעות להם ואשר לא היו קיימים עבורם בעבר. כארגון דמוקרטי ושוויוני הארגון מעביר את כל כוח הפעולה לידי העובדים שהוא מייצג.

שאיפות הארגון

ארגון זה שואף למעשה ליצירת מצב כללי של שוויון וצדק שיתקיימו בין כל חלקיה של החברה הישראלית המורכבת ובייחוד בכל מקום עבודה המהווה את עיקר עיסוקו של כל אזרח בחברה.

מקווים שנהנתם מהכתבה ומקווים שעזרנו לכם לדעת קצת יותר על הארגון שעוזר לכולנו.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these