הלוואות מיידיות – כל השאלות והתשובות:

המצב מוכר לכולנו – הגענו למצב בו אנו חייבים הלוואה כספית, רצוי במזומן, ומהיום למחר. בדיוק לשם כך נבראו ההלוואות המידיות, אשר מספקות מענה בדיוק לצורך הזה. על מנת שלא יהיה לכם שום סימן שאלה בנוגע לתהליך קבלת הלוואות מיידיות, פרוש לפניכם מקבץ של שאלות נפוצות בנושא:

מהי הלוואה מידית במזומן?

הלוואה מידית במזומן נועדה לאנשים אשר נמצאים במצב אקוטי וזקוקים למזומנים באופן מיידי. לרוב מדובר בטיפול תרופתי דחוף, סגירת חובות וכדומה. הלוואות מסוג זה יגיעו אל הלווה בתוך פחות מ-24 שעות ובאופן בטיחותי לגמרי. בניגוד למה שמקובל לחשוב, הלוואות מיידיות במזומן הינן חוקיות לחלוטין ונמצאות באישור משרד האוצר.

מהי הלוואה מיידית באופן כללי?

הלוואה מיידית באופן כללי היא הלוואה שהיא לאו דווקא במזומנים, המגיעה ללווה מהיום למחר. ישנם סוגים רבים של הלוואות מיידיות, וכל זאת בהתאם לגוף המעניק את ההלוואה. באופן גורף, הריבית של ההלוואות המיידיות תהיה גבוהה יותר משמעותית מזו של הרגילות.

אילו גופים מעניקים הלוואות מיידיות?

הגופים הפיננסיים העיקריים אשר מעניקים הלוואות מיידיות הם הבנקים וחברות האשראי. הבנקים נוקטים בסינון קפדני יותר לפני שהם מעניקים את ההלוואה ואילו דרך חברות האשראי קל ונוח יותר לקבל את ההלוואה. יחד עם זאת, לקלות יש מחיר, כי חברות האשראי נוהגות לגבות ריבית גבוהה משמעותית מזו שגובים הבנקים.

היכן הכי קל להשיג הלוואות מיידיות?

הדרך הקלה ביותר להשגת הלוואות מיידיות, היא דומה לדרך הקלה ביותר במרבית התחומים – השוק האפור. חברות העובדות בשוק האפור יעניקו הלוואות מיידיות במהירות שיא, וכמעט ללא כל סינון או תנאי מקדים  שהוא. אך וודאי כבר ניחשתם, שגם לזה יש מחיר, והריבית בשוק האפור היא הגבוהה ביותר, יותר מהבנקים וחברות האשראי.

מהו גובה הריבית?

הריבית בהלוואות מסוג זה מורכבת משני חלקים: ריבית פריים שהיא הריבית אותה קובע בנק ישראל, בנוספת של 1.5 אחוז, ואילו החלק השני זה גובה הריבית שקובע הגוף המלווה, כאשר גובה זה משתנה מגוף אחד לאחר מה שיוצר את השוני הגדול בין הריביות שמציעים הגופים השונים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these