חברת השמה בכירים

חברת השמה בכירים תוכל ליצור עבור כל עובד המחפש בעיקר משרה בכירה, שקשה יותר להתקבל אליה ולמצוא אותה בחיפוש באינטרנט או במודעות הדרושים השונות, תנאי העסקה טובים ומעולים עבורו, אולם עובדים רבים חושבים בטעות כי חברות השמה וכן חברת השמה בכירים יצרו תנאי העסקה טובים פחות, מאשר בהעסקה ישירה ורגילה של מחפש העבודה כאשר הוא ימצא את המשרה בעצמו.

חברת השמה בכירים חוסכת למחפש העבודה לא רק את עצם החיפוש אחר המשרה המבוקשת, אלא גם את כל שלב הזימון לראיון, כאשר כמעט תמיד עקב ריבוי פניות של עובדים בחיפוש אחר אותה משרה, ניתנת עדיפות לעובדים המגיעים באמצעות חברת השמה בכירים, בעוד אלו המגיעים לבד זוכים פעמים רבות להתעלמות או לתשובה שלילית. חברת השמה בכירים היא בעלת הניסיון המקצועי וכן כל ההכשרה לבחור עבור החברות האיכותיות איתן היא עובדת את העובדים הטובים והמיומנים ביותר, ולכן גם החברות עצמן יפנו קודם לעובדים המגיעים באמצעות חברת השמה בכירים. בנוסף לכך, על פי החוק עובדים שהתקבלו לעבודתם דרך חברת השמה בכירים, צריכים לקבל את תנאי ההעסקה הטובים ביותר אף יותר מעובדים רגילים. והם אכן זוכים למשל ליותר ימי מחלה, ליום חופשי נוסף בשנה שהוא יום נוסף יותר ממה ששאר העובדים מקבלים, וכן קבלה על פי חוק של תנאים שווים לתנאי העבודה של עובדים אחרים בעבודות דומות למשרה הקיימת.

חברת השמה בכירים שומרת את קורות החיים של כל מועמד במאגר הנמצא ברשותה, וכך יכולה לפנות בכל עת למועמד ולהציע לו משרות שונות במקום שיצטרך לעמול ולחפש זאת בכוחות עצמו. בייחוד כאשר מדובר במשרות בכירות שהן נדירות במשק, וקשה להגיע אליהן לא כל שכן להתראיין עבור משרות בכירות. לחברת ההשמה קיים בנוסף מאגר גדול של משרות מתחומים שונים, וכן אפשרות למתן ייעוץ מקצועי וסיוע בחיפוש אחר המשרה הנדרשת, כך שבמידה ולא תהיה ברשותה את אותה משרה בכירה שהעובד מחפש, היא תוכל להפנות אותו למקורות חיפוש אחרים ולהקל על כל עובד שהוא בחיפוש מהיר אחר המשרה הבאה שלו.  

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these