ארגון כוח לעובדים -הארגון שדואג לך

תחום התעסוקה עבר שינויים רבים בשנים האחרונות. אם בעבר הייתה ההסתדרות שדאגה לעובדים בכל המגזרים, כיום ישנם לא מעט ארגונים שונים אשר דואגים לייצג את העובדים בבית הדין לעבודה ואף לשמור על זכויותיהם מול המעסיקים שלהם. כוח לעובדים היא אחד מארגונים אלו אשר דואגת לרווחת העובדים מכל הבחינות מול המעסיקים השונים, בין אם זה במגזר הפרטי או המגזר הציבורי ממשלתי. מדובר על גוף צעיר, אשר מייצג מגוון גדול של עובדים במגזרים השונים ודואג לרווחתם האישית מול המעסיקים.

מהו  ארגון כוח לעובדים ?

כוח לעובדים הוא ארגון התנדבותי מטעם ההסתדרות הכללית , אשר נועד לעזור לעובדים נגד המעסיקים בכל מה שקשור ליחסי העבודה, הסכמים קיבוציים, זכויות העובדים, שיפור תנאי העסקה  ועוד. ארגון זה מאגד 16,000 חברות ומעל 25,000 עובדים ועובדות מכל מיני תחומים כגון: מורים, עובדי קבלן, עובדות סוציאליות, עובדי ייצור ועוד מהמגזר הפרטי וכן ממשלתי הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי, ממשלתי.

מה תפקידו של כוח לעובדים?

תפקידו של כוח לעובדים להגן על זכויות העובדים מכל המגזרים השונים. כוח לעובדים מאגד 16,000 חברות ומעל 25,000 כנגד המעסיקים השונים הן הפרטיים והן הציבוריים ממשלתיים. הוא דואג לייצג נאמנה את כל העובדים בבית הדין לעבודה, לדאוג שהעובדים יחתמו על הסכמים הוגנים אשר ישמרו על זכויות העובדים, דואג שמעסיקים לא יפרו את הסכמים השונים ולא יעברו על זכויות העובדים וינצלו אותם בהתאם לצורכיהם האישיים, וכן אחראים על שביתות במשק, סכסוכי עבודה ועוד.

איך כוח לעובדים מגן על העובדים?

כוח לעובדים עוזר להגן על זכויות העובדים בכל המגזרים, הארגון דואג להילחם על זכויות העובדים בהסכמים קיבוציים, דואג לשיפור תנאי העסקתם, וכן מונע ניצול המעסיקים. החברים נבחרים בהליך דמוקרטי בין חברי העובדים, הם אלו שמחליטים על הפסקת סכסוכי עבודה, שביתות במשק ועוד. כך שהם עושים לא מעט סדר במשק בין עובדים לבין המעסיקים בכל מה שקשור ליחסי עבודה. הארגון דואג לשיוויון מלא בתנאי התעסוקה ללא קשר לדת, לאום, צבע. מדובר על ארגון חדש אשר נלחם על זכויות העובדים ושונה מההסתדרות העובדים המיושנת והשמרנית.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these